back
پرسش‌های متداول
1. آیا دوره‌ها قابلیت دانلود دارند؟
expand
دوره‌های تاندوری، تنها در بستر وبسایت تاندوری، وب‌اپ (PWA) تاندوری و اپلیکیشن تاندوری و تنها به‌صورت نمایش آنلاین (Online Streaming) قابل دسترسی هستند.
2. آیا من هم میتوانم در تاندوری مدرس باشم؟
expand
بــرای اطــلاع از شــرایط تــدریس در تــانــدوری پــلاس، بــا شــماره تــماس 28424455-021 و یا از طـــریق ایمیل info@tandori.ir در تماس باشید.
3. مدت زمان دورههای تاندوری چقدر است؟
expand
مـدت زمـان دوره‌هـای تـانـدوری پـلاس، متغیر اسـت. زمـان آمـوزشی هـر دوره بین ۲ تـا ۸ سـاعـت اسـت و شـما پس از خرید، به صورت نامحدود به دوره مورد نظر دسترسی خواهید داشت.
4. چگونه میتوانم گواهی دریافت کنم؟
expand
می‌توانید از بخش پروفایل، قسمت گواهی‌های من، برای دوره‌های خریداری شده، درخواست مدرک گذراندن دوره ثبت نمایید.
5. آیا امکان استرداد وجه وجود دارد؟
expand
در حال حاضر امکان استرداد وجه پس از خرید موفق دوره وجود ندارد.
6. آیا امکان دارد دوره‌ای به‌صورت ناقص قرار گرفته شده باشد؟
expand
تمامی دورههایی که در تاندوری قرار میگیرد، به صورت کامل و با کیفیت بالا آپلود می‌شوند.
7. آیا میتوانم به‌صورت همزمان در چند دوره شرکت کنم؟
expand
بله، تمامی کاربران میتوانند به صورت همزمان در تمامی دوره‌های تاندوری شرکت کنند.
8. پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
expand
بله، کاربران پس از خرید، به صورت نامحدود به دوره مورد نظر دسترسی خواهند داشت.
9. اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
expand
در صـورت بـروز این مشکلات، بـا شـماره تـماس 28424455-021 و یا از طـریق ایمیل info@tandori.ir در تـماس باشید.
10. آیا امکان دریافت دوره‌ها به صورت سی‌دی یا دی‌وی‌دی وجود دارد؟
expand
خیر، دوره‌هـای تـانـدوری پـلاس تـمامـا بـه صـورت آنـلاین بـوده و تـنها در بسـتر وبـسایت تـانـدوری‌پـلاس، وب‌اپ(PWA) تــانــدوری‌پــلاس و اپلیکیشن تــانــدوری و تــنها بــه‌صــورت نــمایش آنــلاین (Streaming Online) قــابــل‌ دسترسی هستند.